ویژگی و فواید کرم آبرسان بایودرما
نوشته شده توسط : زیبالون

افزایش قابلیت انعطاف پذیری پوست: اگر در طول روز با مواد شوینده قوی سر و کار دارید و یا ساعات زیادی را بیرون از محیط خانه می‌گذرانید، به مرور زمان متوجه خشکی پوست خود خواهید شد. این خشکی و عدم انعطاف موجب ایجاد خطوط ریز و درشت بر روی صورت می‌گردد. برای همین، استفاده از کرم آبرسان بایودرما به شما شدیداً توصیه می‌شود. بعد از اولین استفاده، تاثیر خود را گذاشته و انعطاف از دست رفته پوست را به آن باز می‌گرداند.
فراهم کردن مواد مغذی پوست به صورت 24 ساعته: میزان ماندگاری این آبرسان بر روی پوست بسیار بالا است و توانایی تغذیه 24 ساعتی آن را دارد؛ به طوری که کل روز احساس خوشایندی خواهید داشت.
فاقد چربی: این کرم آبرسان برخلاف برخی از کرم‌های مرطوب کننده فاقد چربی بوده و این ویژگی چند دقیقه بعد از استفاده خود را نشان خواهد داد. با کرم آبرسان بایودرما، علاوه بر مرطوب و نرم شدن پوست هیچ گونه احساس چربی را در صورت و دستان خود احساس نخواهید کرد.
دارای بافت سفید و خامه ای: غلظت کرم آبرسان بایودرما زیاد است و همچنین دارای بافتی سفید رنگ و خامه ای است تا در هنگام استفاده، حس تازگی و طراوت را به شما هدیه دهد.





:: برچسب‌ها: کرم آبرسان بایودرما , خرید کرم آبرسان , قیمت کرم آبرسان , بهترین مارک کرم آبرسان ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: